Snowfall Widget for Blogger

Sunday, July 31, 2011

When There Is An Electricity Cut Off






Hereby I declare that the above story drawn is NOT MY OWN STORY. Yes, there was an electricity cut off few days ago but I didn't dig my nose OK!

NO NO NO!
I DIDN'T DO THAT!

I know I become lazier and I don't even have the patience to edit the pictures nicely. Those are such rash pictures drawn and argh.. I'm conquered by my laziness! Where's my enthusiasm towards blogging? 


8 comments:

  1. is u lai de mah?? if no u y suden u will draw like tat???hahahahaha

    ReplyDelete
  2. 我说了 与本小姐无关 哈哈哈哈

    ReplyDelete
  3. 我相信你-----------------------------------------才怪!kakaka~

    ReplyDelete
  4. 真的与我无关 T^T 哈哈哈

    ReplyDelete
  5. 哈哈,停电的第一反应我是先震惊咯,看看天花板先xD

    ReplyDelete
  6. 我身体状况挺差的,怀孕的机会都很渺小,后来和老公去了好多家尝试都没效,崩溃了啊,但后来我有了双胞胎宝宝呢,百分百之满意,怕肮脏的我都不用担心,无可否认这家的环境绝对是一级棒啊,拥有高品质的服务,最专业的医生,自由选择卵子,每一位这专业团队每位都很用心为我服务,分享,检查,连我的遭糕情况下都能解决,专门治疗不孕症的也有噢,就是你彼奥泰珂斯让我圆了妈妈的梦想 !加油各位! Biotex (彼奥泰珂斯)

    ReplyDelete

Leave me a comment! ^^